سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهنام صفوی

 

 خواننده آلبومهای «عشق من باش» و «آرامش»، اردیبهشت ماه سال جاری سومین آلبوم خود را روانه بازار موسیقی کشور می‌کند. «بهنام صفوی» در گفت و گو با «موسیقی ما»، ضمن اعلام این خبر از برنامه های پیش رویش از جمله برگزاری کنسرت در کانادا، اروپا و امریکای شمالی در سال جدید خبر داد.

صفوی در خصوص آلبوم جدیدش اظهار داشت: «سومین آلبومم که پیش از این بنا بود با نام «اولین قرار» منتشر شود، اکنون «فوق العاده» نام گرفته و آخرین مراحل تولید و انتشار را سپری می‌کند و اردیبهشت ماه منتشر می‌شود».
 
این هنرمند که دومین آلبومش را بهار 91 منتشر کرده بود، درباره دلیل تأخیر در انتشار این آلبوم بیان کرد: «قصد داشتم این آلبوم را تا پایان سال 92 منتشر کنم، اما از آنجایی که به دلایلی چون برگزاری اجراهای مختلف زمان کافی برای این کار فراهم نشد و از طرفی نمی‌خواستم کار روی آلبوم را با عجله پیش ببرم، انتشار آن را کمی به تأخیر انداختم تا با تمرکز و دقت روی قطعات کار کنم و امیدوارم نتیجه‌ی کار، نظر مخاطبین را جلب کند».
 
وی درباره عوامل تولید آلبوم «فوق العاده» گفت: «آهنگسازی قطعات این آلبوم را خودم انجام داده ام. تنظیم ها نیز توسط کوشان حداد، غلامرضا صادقی و خودم صورت گرفته است. در این آلبوم «سید محمد کاظمی» به عنوان ترانه سرا و مشاور تولید با من همراه بوده است».
 
بهنام صفوی که در سال گذشته کنسرتهای زیادی در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده بود، از ادامه تور کنسرتهایش پس از انتشار آلبوم «فوق العاده» خبر داد. وی در این زمینه گفت: «بعد از انتشار این آلبوم، برگزاری کنسرتهای داخلی و خارجی را پی خواهیم گرفت. از جمله، مطابق برنامه ریزی‌ها تابستان امسال برای نخستین بار در شهرهای ونکوور و تورنتوی کانادا همراه با گروه به رهبری «مهدی فردی» روی صحنه خواهیم رفت. همچنین برگزاری کنسرت در اروپا و امریکای شمالی را در برنامه داریم که اخبار مربوط به آن متعاقباً از طریق سایت «موسیقی ما» اطلاع رسانی خواهد شد».
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما


کلمات کلیدی :