سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همکاری مرتضی پاشایی با محمد رضا گلزار

 مطابق اعلام قبلی «موسیقی ما»، قطعه دوصدائه «محمدرضا گلزار» و «مرتضی پاشایی» منتشر شد. این قطعه که «روز برفی» نام دارد، با ترانه «مهرزاد امیرخانی»، ملودی «مرتضی پاشایی» و تنظیم «سعید زمانی» تولید شده است. «روز برفی» را در ادامه از «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.

محمدرضا گلزار در صدد تولید آلبوم مستقلی است که به زودی اخبار و جزئیات مربوط به آن از طریق «موسیقی ما» منتشر می‌شود. او در این آلبوم با «مرتضی پاشایی» نیز همکاری داشته است.

عکاسی کاور این قطعه را «شاهین دلیوند» انجام داده است.

************

چشامو ؛ می بندم میخوام هر چی غصه است بمیره

که تو خواب ؛ یکی از تنم عطرتو پس بگیره

نمیشه ؛ نمیشه

عزیزم ؛ نمیـدونی عشقت چقدر سینه سوزه

چه سخته ؛ آدم چشم به تاریکی شب بدوزه

همیشه ؛ همیشه

شبا این حال و روزا خیره به عکست این شده کارم 

دیگه طاقت ندارم

دلم میخواد یه جایی اونور دنیا خودمو جا بذارم

آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره

خیلی دلم میگیره

فراموشم نمیشه خاطرهامون واسه من خیلی دیره

******************

متن آهنگ روز برفی مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار

******************

یه آدم چقدر طاقت غصه داره

چجوری ، میشه خنده روی لبام پا بذاره

دوباره ، دوباره

به جایی ، رسیدم که با هیشکی حرفی ندارم

نباشی ، من هیچ حسی به روز برفـی ندارم

نمیخوام ، بباره

شبا این حال و روزا خیره به عکست این شده کارم 

دیگه طاقت ندارم

دلم میخواد یه جایی اونور دنیا خودمو جا بذارم

آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره

خیلی دلم میگیره

فراموشم نمیشه خاطرهامون واسه من خیلی دیره

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار به نام روز برفی

دانلود آهنگ جدید رضایا به نام یه جای تازه

دانلود آهنگ جدید معین به نام به تو مدیونم


 



کلمات کلیدی :